یوزیال نئی توانائی ٹیکنالوجی کمپنی, ل.
گھر > خبریں > مواد
پرنٹ قابل شمسی سیلز صرف ایک چھوٹا سا قریب ہے
- Mar 02, 2017 -

ایک نیا جدت ایک اخبار شائع کرنے کے طور پر آسان اور سستی کے طور پر شمسی کے خلیات پرنٹ کر سکتے ہیں. محققین نے فیوسوسوائٹس شمسی خلیوں کے نام سے ایک جدید طبقے کی شمسی توانائی کے آلات کی ترقی میں ایک اہم مینوفیکچرنگ رکاوٹ صاف کیا ہے. اس متبادل شمسی ٹیکنالوجی کو کم قیمت، پرنٹ شمسی پینل کی قیادت کر سکتی ہے جو کسی بھی سطح پر بجلی جنریٹر میں تبدیل کرنے کے قابل ہو.


پروفیسر ٹیڈ سرجنٹ، ابھرتی ہوئی شمسی ٹیکنالوجیوں کے ایک ماہر اور نان ٹیکنالوجی میں کینیڈا ریسرچ چیئر نے کہا، "پیمانے کی معیشتوں میں سلکان مینوفیکچرنگ کی قیمت بہت کم ہے." "پیرووسکائٹ شمسی خلیوں نے ہمیں کم از کم قیمتوں پر شمسی خلیوں کو پیدا کرنے کے لئے پہلے سے ہی طباعت صنعت میں قائم تکنیکوں کو استعمال کرنے میں مدد دے سکتی ہے. ممکنہ طور پر، فیروسوائٹس اور سلکان کے خلیوں کو شادی کی کارکردگی میں مزید بہتر بنانے کے لئے شادی کی جا سکتی ہے، لیکن صرف کم درجہ حرارت کے عمل میں ترقی کے ساتھ."

آج، تقریبا تمام تجارتی شمسی خلیوں کو کرسٹل سلیکن کے پتلی سلائسوں سے بنایا جاتا ہے جس میں ایک بہت زیادہ طہارت پر عمل کرنا ہوگا. یہ توانائی کی تیز رفتار عمل ہے، جس سے درجہ حرارت 1000 ڈگری سیلسیس اور بڑے پیمانے پر خطرناک سستے کی زیادہ ضرورت ہوتی ہے.

اس کے برعکس، پیروسوائٹسائٹ شمسی خلیوں کو چھوٹے کرسٹل کی ایک پرت پر منحصر ہے - انسانی قیمتوں میں سے ہر ایک کے مقابلے میں 1،000 گنا چھوٹے، کم قیمت، ہلکے حساس مواد سے بنا. کیونکہ پیروسوائٹائٹ خام مال ایک قسم کی 'شمسی سیاہی' بنانے کے لئے مائع میں مخلوط کیا جا سکتا ہے، وہ ایک سادہ انکیکیٹ پرنٹنگ پروسیسنگ کا استعمال کرتے ہوئے گلاس، پلاسٹک یا دیگر مواد پر چھپی ہوئی ہیں.

لیکن، اب تک، ایک پکڑ لیا گیا ہے: بجلی پیدا کرنے کے لئے، شمسی توانائی سے حوصلہ افزائی کرنے والے الیکٹرانوں کو کرسٹل سے نکالا جاسکتا ہے کہ وہ ایک سرکٹ کے ذریعہ بہاؤ جاسکیں. یہ نکالنے ایک مخصوص پرت میں ہوتا ہے جسے الیکٹرون انتخابی پرت، یا ESL کہا جاتا ہے. ایک اچھا ESL مینوفیکچررز کی دشواری فیسوسوائٹائٹ شمسی سیل کے آلات کی ترقی کو روکنے میں کلیدی چیلنجوں میں سے ایک ہے.

ٹین نے کہا کہ "ESLs بنانے کے لئے سب سے زیادہ مؤثر مواد ایک پاؤڈر کے طور پر شروع ہوتی ہے اور اعلی درجہ حرارت پر 500 سے زائد سیلس سے اوپر پکا ہوا ہے." "آپ اسے لچکدار پلاسٹک کے ایک چادر کے اوپر یا ایک مکمل طور پر بنا دیا سلکان سیل پر نہیں ڈال سکتے ہیں - یہ صرف پگھل جائے گا."

ٹین اور ان کے ساتھیوں نے ایک نئی کیمیائی ردعمل کو فروغ دینے کے مقابلے میں ان کو آسانی سے حل کرنے میں نینوپٹوکس کے ایک ای ایس ایل کو بڑھانے کے قابل بناتا ہے، جو براہ راست الیکٹروڈ کے سب سے اوپر ہے. گرمی اب بھی ضروری ہے، جبکہ یہ عمل ہمیشہ 150 ڈگری سے نیچے رہتا ہے، بہت سے پلاسٹک کے پگھلنے کے نقطہ نظر سے بہت کم ہے.

نیو نانوپٹریوں کلورین ایٹم کے ایک پرت کے ساتھ لیپت ہیں، جو ان میں سب سے اوپر پر فیسوسائٹائٹ پرت کی مدد کرتا ہے - یہ مضبوط پابند الیکٹرانکس کے موثر نکالنے کے لئے کی اجازت دیتا ہے. سائنس ، ٹین اور ان کے ساتھیوں میں حال ہی میں شائع کردہ ایک کاغذ میں 20.1 فی صد میں نئے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے شمسی خلیوں کی کارکردگی کی اطلاع دی گئی ہے.

ٹین نے کہا "یہ کم درجہ حرارت کی پروسیسنگ کی تکنیکوں کے بارے میں سب سے بہتر اطلاع دی گئی ہے." انہوں نے مزید کہا کہ پرسوویویٹائٹ شمسی خلیوں کو بڑی عمر کے، اعلی درجہ حرارت کا استعمال کرتے ہوئے صرف 22.1 فی صد سے زیادہ بہتر ہے، اور یہاں تک کہ بہترین سلکان شمسی خلیات صرف 26.3 فیصد تک پہنچ سکتے ہیں.

ایک اور فائدہ استحکام ہے. بہت سے فیسوسوائٹائٹ شمسی خلیات صرف چند گھنٹوں کے بعد کارکردگی میں سخت ڈراپ کا تجربہ کرتے ہیں، لیکن ٹین کے خلیات نے ان کی کارکردگی میں 90 فی صد سے بھی زیادہ برقرار رکھنے کے بعد 500 گھنٹے کے بعد بھی استعمال کیا. ٹانگن نے کہا کہ "مجھے لگتا ہے کہ ہماری نئی ٹیکنالوجی اس مسئلے کو حل کرنے کی راہ میں گزرتا ہے."

پروفیسر ایلن آسپور- گوزیک نے کہا، "ٹورنٹو کی ٹیم کی مجسمی مطالعات نے جدید طور پر نئے تیار شدہ برقی انتخاب کے کردار کی وضاحت کی ہے. یہ کام تیز رفتار ترقی یافتہ شراکت کی وضاحت کرتا ہے جس میں کمپیوٹنگ کا سامان سائنس عقلی، اگلے نسل توانائی کے آلات کی طرف بڑھ رہا ہے. ہارورڈ یونیورسٹی میں کیمسٹری اور کیمیائی حیاتیات کے سیکشن میں کمپیوٹنگ کے مواد سائنس پر ایک ماہر، جو کام میں شامل نہیں تھا.

"بہترین سلیکن شمسی خلیوں کو بڑھانے کے لئے، اگلے نسل پتلی فلم ٹیکنالوجیوں کو ختم ہونے والے سیل کے ساتھ عمل کے مطابق مطابقت پذیر ہونے کی ضرورت ہے. یہ ٹورنٹو گروپ کی پیشرفت میں پیش رفت کے طور پر اس طرح کے معمولی پروسیسنگ درجہ حرارت میں داخل ہوتا ہے." پروفیسر لوپننگ یو شکاگو یونیورسٹی کے کیمسٹری یونیورسٹی. یو حلال پروسیسنگ شمسی خلیوں پر ایک ماہر ہے اور یہ کام میں شامل نہیں تھا.

مینوفیکچررز کے عمل کے دوران ٹھنڈا رکھنے میں فیسوسائٹائٹ شمسی خلیوں کی درخواستوں کے لئے ممکن امکانات کی دنیا کو شامل کیا جاتا ہے، جس میں سمارٹ فون کا احاطہ کرتا ہے جو توانائی کے استعمال کی تعمیر کا آغاز کرنے والے شمسی توانائی سے فعال ٹاپ ونڈوز کو چارج کی صلاحیتوں کو فراہم کرتا ہے. قریب ترین اصطلاح میں، ٹین کی ٹیکنالوجی روایتی شمسی خلیوں کے ساتھ مل کر میں استعمال کیا جا سکتا ہے.

ٹین نے کہا کہ "ہماری کم درجہ حرارت کے عمل کے ساتھ، ہم اپنے فیسووائٹائٹ سیلز کو براہ راست بنیادی مواد کو نقصان پہنچانے کے بغیر سلکان کے اوپر اوپر کوٹ کر سکتے ہیں." "اگر ایک ہائبرڈ پیسوسوائٹ سلیکن سیل کو 30 فی صد یا اس سے زیادہ تک کی کارکردگی کو دھکا دے سکتا ہے، تو یہ شمسی توانائی کو ایک بہتر اقتصادی پیشکش بناتا ہے."