یوزیال نئی توانائی ٹیکنالوجی کمپنی, ل.
گھر > نمائش > مواد
فوٹو وولٹکس: سوریہ اور پریکٹس میں شمسی توانائی اور سولر سیلز
- May 09, 2017 -

فوٹو وولٹکس: سوریہ اور پریکٹس میں شمسی توانائی اور سولر سیلز

لفظ فوٹوولوٹک یونانی لفظ لائٹ اور فزیکسٹ آلسینڈرورو وولٹا کے نام کا ایک مجموعہ ہے. یہ شمسی خلیوں کے ذریعے توانائی میں سورج کی روشنی کے براہ راست تبدیلی کی شناخت کرتا ہے. تبادلوں کا عمل 1839 ء میں الیکشن بییکیل کی طرف سے دریافت کردہ فوٹو ویکٹر اثر پر مبنی ہوتا ہے. فوٹو ٹیکٹیکل اثر اس کی مضبوطی پر حملہ کرتا ہے جب ایک مثبت حالت میں مثبت اور منفی چارج کیریئروں کی رہائی کی وضاحت کرتا ہے.

شمسی سیل سیل کیسے کام کرتا ہے؟

شمسی توانائی کے خلیات مختلف سیمکولیشننگ مواد پر مشتمل ہیں. سیمکولیڈٹر مواد ہیں، جو روشنی یا گرمی کے ساتھ فراہم کرتے وقت الیکٹرانک طور پر conductive بن جاتے ہیں، لیکن جو کم درجہ حرارت پر موصلیت کا کام کرتے ہیں.

دنیا بھر میں تیار کردہ شمسی توانائی کے خلیات میں سے 95٪ سے زائد سیمکولیڈٹر مواد سلکان (سی) سے متعلق ہیں. زمین کی زراعت میں دوسرا زیادہ تر عنصر عنصر کے طور پر، سلکان کا فائدہ ہوتا ہے، کافی مقدار میں دستیاب ہونے کا، اور اس کے علاوہ مواد کو پروسیسنگ ماحول کو بوجھ نہیں دیتا. شمسی سیل پیدا کرنے کے لئے، سیمکولیڈم آلودگی یا "ڈوپڈ" ہے. "ڈوپنگ" کیمیائی عناصر کی جان بوجھ کر متعارف کرایا جاتا ہے، جس کے ساتھ ساتھ سیمی کنڈکٹر مواد سے کسی بھی مثبت چارج کیریئرز (اضافی پیڈکولیٹر پرت پی پی چلانے) یا منفی چارج کیریئرز (این -کمکولیٹر پرت پرت) حاصل کرسکتا ہے. اگر دو مختلف طور پر آلودگی والے سیمکسیڈکٹر تہوں کو مل کر مل جاتا ہے، تو تہوں کی سرحد پر ایک نام نہاد پی این جنکشن کا نتیجہ.

ایک کرسٹل شمسی سیل کا ماڈل

اس جشن میں، ایک داخلی برقی میدان تعمیر کیا گیا ہے جس میں چارج کیریئرز کی علیحدہ ہونے کی وجہ سے روشنی کی طرف سے جاری کیا جاتا ہے. دھاتی کے رابطوں کے ذریعہ، بجلی کا چارج ٹاپ کیا جا سکتا ہے. اگر بیرونی سرکٹ بند ہو جاتا ہے تو، مطلب یہ ہے کہ ایک صارف منسلک ہے، پھر براہ راست موجودہ بہاؤ.

سلکان کے خلیات 10 سینٹی میٹر کی لمبائی سے 10 سینٹی میٹر ہیں (حال ہی میں 15 سینٹی میٹر 15 سینٹی میٹر کی طرف سے). ایک شفاف مخالف عکاسی فلم سیل کی حفاظت کرتا ہے اور سیل کی سطح پر عکاس نقصان کو کم کرتی ہے.

شمسی سیل کے خصوصیات

سی سی شمسی سیل کی موجودہ وولٹیج لائن

شمسی خلیوں سے قابل استعمال وولٹیج سیمکولیڈٹر مواد پر منحصر ہے. سلکان میں تقریبا 0.5 وی ٹرمینل وولٹیج کی مقدار صرف ہلکی تابکاری پر منحصر ہے، حالانکہ موجودہ شدت میں زیادہ برائٹ اضافہ ہوتا ہے. مثال کے طور پر، ایک سینٹی میٹر سینٹی میٹر سلیکون سیل تقریبا 1000 A / m² کی طرف سے تابکاری کرتے ہوئے تقریبا 2 A کی زیادہ سے زیادہ موجودہ شدت تک پہنچ جاتا ہے.

شمسی سیل کی پیداوار (بجلی اور وولٹیج کی مصنوعات) درجہ حرارت پر منحصر ہے. زیادہ سیل حرارت کا درجہ کم پیداوار کی طرف بڑھتا ہے، اور اس وجہ سے کارکردگی کو کم کرنا. کارکردگی کی سطح کو اشارہ کرتا ہے کہ تابکاری کی مقدار کی روشنی کتنی قابل برقی توانائی میں تبدیل ہوتی ہے.

مختلف سیل اقسام

کرسٹل کی قسم کے مطابق ایک سیل تین اقسام کی قسمت کر سکتا ہے: monocrystalline، polycrystalline اور amorphous. ایک monocrystalline سلکان سیل پیدا کرنے کے لئے، بالکل خالص سیمکولیشن مواد ضروری ہے. مونوکریٹرسٹل کی سلاخوں پگھل سلیکن سے نکالا اور پھر پتلی پلیٹوں میں دیکھا. اس پیداوار کے عمل کو نسبتا اعلی سطح کی کارکردگی کی ضمانت دیتا ہے.
polycrystalline خلیات کی پیداوار زیادہ قیمت موثر ہے. اس عمل میں، بلاکس میں مائع سلکان ڈال دیا جاتا ہے جو بعد میں پلیٹوں میں دیکھا جاتا ہے. مواد کی مضبوطی کے دوران، مختلف سائز کے کرسٹل ڈھانچے قائم کئے جاتے ہیں، جن کی سرحدوں میں خرابی ہوتی ہے. اس کرسٹل کی خرابی کے نتیجے میں، شمسی سیل کم موثر ہے.
اگر سلیکون فلم گلاس یا کسی دوسرے سبساتیٹ مواد پر جمع ہوجائے تو یہ نام نہاد امور یا پتلی پرت سیل ہے. پرت موٹائی 1μm (انسانی بال کی موٹائی: 50-100 μm) سے بھی کم ہے، لہذا پیداوار کے اخراجات کم مال کی قیمتوں کی وجہ سے کم ہے. تاہم، غیر معمولی خلیات کی کارکردگی دیگر دو سیل اقسام کی نسبت بہت کم ہے. اس کی وجہ سے، وہ بنیادی طور پر کم طاقت کا سامان (گھڑیاں، جیب کیلکولیٹر) یا چہرے کے عناصر کے طور پر استعمال ہوتے ہیں.

مواد

لیب میں کارکردگی کی سطح

٪ پیداوار میں کارکردگی کی سطح

Monocrystalline سلکان

تقریبا. 24

14 سے 17

Polycrystalline سلکان

تقریبا. 18

13 سے 15

امور سلیکن

تقریبا. 13

5 سے 7



سیل سے ماڈیول تک

مناسب وولٹیجز اور مختلف ایپلی کیشنز کے لئے دستیاب آؤٹ پٹ بنانے کے لئے، واحد شمسی خلیوں کو بڑے یونٹس بنانے کے لئے متصل ہے. سیریز میں منسلک سیل ایک اعلی وولٹیج ہے، جبکہ متوازی پیداوار میں منسلک لوگ زیادہ برقی موجودہ ہیں. منسلک شمسی خلیوں کو عام طور پر شفاف ایتیلین ونیل-ایکیٹیٹ میں سراہا جاتا ہے، جو ایک ایلومینیم یا سٹینلیس سٹیل فریم کے ساتھ نصب ہوتا ہے اور سامنے کی طرف شفاف شفاف گلاس سے ڈھک جاتا ہے.

ایسی شمسی توانائی کے ماڈیولز کی عام طاقت کی درجہ بندی 10 واپیک اور 100 واپیک کے درمیان ہیں. خصوصیت کے اعداد و شمار کو سیل کے درجہ حرارت میں 25 ° سیلسیس میں 1000 W / m² شمسی تابکاری کی معیاری جانچ کی شرائط کا حوالہ دیتے ہیں. ڈویلپر کی معیاری وارنٹی دس یا اس سے زیادہ سالوں میں کافی طویل ہے اور آج کی مصنوعات کی اعلی معیار کے معیار اور زندگی کی توقع ظاہر کرتی ہے.

صلاحیت کی قدرتی حد

معیاری حالات پر مختلف شمسی توانائی کے خلیوں کی کارکردگی کی نظریاتی زیادہ سے زیادہ سطح

پیداوار کے عمل کو بہتر بنانے کے علاوہ، شمسیات کے اخراجات کو کم کرنے کے لئے کارکردگی کی سطح کو بڑھانے کے لئے بھی کام کیا جا رہا ہے. تاہم، ان منصوبوں پر مختلف نقصان کے میکانیزم کی ترتیب حدود ہیں. بنیادی طور پر، مختلف سیمکولیڈٹر مواد یا مرکب صرف مخصوص سپیکٹرا حدود کے لئے موزوں ہیں. لہذا دیپتمان توانائی کا ایک مخصوص حصہ استعمال نہیں کیا جاسکتا ہے، کیونکہ روشنی کوتاٹا (فوٹوونٹس) چارج چارج کیریئرز کو "چالو کرنے" کے لئے کافی توانائی نہیں ہے. دوسری طرف، ایک خاص مقدار میں اضافی فوٹ توانائی توانائی کی بجائے گرمی میں تبدیل ہوجاتا ہے. اس کے علاوہ، وہاں نظری نقصانات ہیں، جیسے سیل کی سطح کا شیشے کی سطح یا سیل کی سطح پر آنے والی کرنوں کی عکاسی کے ذریعے رابطے کے ذریعے. دوسرے نقصان کے میکانزم سیمکولیڈٹر اور منسلک کیبل میں بجلی کی مزاحمت کے نقصانات ہیں. تاہم، مواد کی آلودگی، سطح کے اثرات اور کرسٹل کے نقائص کے اثر و رسوخ کو روکنے کے لئے بھی اہمیت ہے.
سنگل نقصان کے میکانیزم (بہت کم توانائی کے ساتھ فوٹو گرافی جذب نہیں ہیں، اضافی فوٹوون توانائی گرمی میں تبدیل ہوتی ہے) خود کو مواد کی طرف سے لاگو جسمانی جسمانی حدود کی وجہ سے مزید بہتر نہیں ہوسکتا ہے. اس کی کارکردگی کی نظریاتی زیادہ سے زیادہ سطح کی طرف جاتا ہے، یعنی کرسٹل سلکان کے لئے تقریبا 28 فیصد.